×
×

معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور با مدیر عامل بنیاد آلاء دیدار و گفتگو کرد

  • کد نوشته: 4508
  • بهمن 28, 1402
  • 114 بازدید
  • ۰
  • دکتر محسن ولیئی معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور با حجت الاسلام والمسلمین دیانی دیدار و گفتگو کرد.

    معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور با مدیر عامل بنیاد آلاء دیدار و گفتگو کرد
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء، در این دیدار دکتر محسن ولیئی معاون مشارکت های اجتماعی وزارت کشور با بیان اینکه بنیاد آلاء تنها موسسه ای است که برای کارهای آموزشی پژوهشی اعتبار می گذارد و همایش های سالیانه این بنیاد چون بر مبنای علمی صورت می گیرد منحصر به فرد است، بر انعقاد تفاهم نامه بین بنیاد آلاء و معاونت مشارکت های اجتماعی وزارت کشور تاکید کرد

    ولیئی در ادامه گفت: ما بنیاد آلاء را جزء بهترین موسسات در سطح کشور می دانیم چون بنیاد آلاء برعکس دیگر موسسات از دولت می خواهد در عوض تامین هزینه ها او را در امور خیر کمک کند لذا معاونت مشارکت های اجتماعی وزارت کشور آماده است به صورت مشترک حتی در سایر حوزه ها با این بنیاد مشارکت داشته باشد.

    مدیر عامل بنیاد آلاء در ادامه گفت: فرهنگ سازی کار خیر جزء دغدغه های بنیاد آلاء است و اینکه مردم نگاه شان به مسئولین باشد کار خیر انجام نمی شود بلکه خود مردم باید وارد این عرصه شوند. و اگر این روحیه خیر اندیشی گسترش پیدا کند مدینه فاضله ای در امر خیر خواهد شد.

    ولیئی در ادامه گفت: اگر این فرهنگ سازی را انجام ندهیم چه اتفاقی پیش می آید؟ الان میانگین سن خیرین ما 42 سال است در حالی که قبلا 38 سال بود یعنی نسل جوان ما با کار خیر و احسان عجین و آشنا نیستند؛ و اگر این نسل تمام شود معضلاتی را برای جامعه خیرین ما بوجود می آورد و اگر ما بتوانیم در زمینه فرهنگ سازی به دانش آموزان و دانشجویان کاری انجام دهیم قطعا سرمایه گذاری خیلی خوبی کرده ایم که تا الان کسی انجام نداده و امیدواریم بنیاد آلاء در این زمینه هم گام های موثری را بردارد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *