×
×

طرح صبحانه دوستانه در محله ارزنان آغاز شد

  • کد نوشته: 5007
  • 05 اردیبهشت 1403
  • 34 بازدید
  • ۰
  • به همت مرکز مددکاری به اضافه شما دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، طرح صبحانه دوستانه در محله ارزنان آغاز شد.

    طرح صبحانه دوستانه در محله ارزنان آغاز شد
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی مددکاری به اضافه شما، رضایت پور، کارشناس مسئول مددکاری به جهت تفصیل این طرح گفت: با توجه به مشاهدات و بررسی های انجام شده، یکی از آسیب های اصلی در این محله، الگوی غلط خواب و بیداری و تغذیه است. بدین صورت که اعضای خانواده بدون خوردن صبحانه و یا با بسنده کردن به تنقلات کوچک به عنوان صبحانه، راهی کار و فضای خارج از خانه می شوند. از آنجا که نخوردن صبحانه یکی از دلایل کاهش عملکرد درست و سطح یادگیری کودکان در مدرسه میشود، سعی داریم تا با اجرای این طرح، خانواده را به سحرخیزی و خوردن صبحانه دعوت کنیم. بدین صورت، بنای طرح بر این است که هرخانواده وعده صبحانه خودش را در مسجد صاحب الزمان عج و در ساعت مشخصی میل کند تا علاوه بر کنترل هزینه ها، یک همنشینی سالم را تجربه کند.

    وی افزود: یکی دیگر از اهداف مهم این طرح، ایجاد یک فضای صمیمی و به دور از حواشی روزانه است تا بانوان بتوانند علاوه بر تعامل صحیح با یک دیگر، ساعتی را به شادی و تفریحات سالم بگذرانند.

    رضایت پور همچنین اذعان داشت: در نظر داریم تا به زودی علاوه بر صبحانه، فعالیت های دیگری همچون ورزش، آموزش مهارت های خانه داری و هنری را در دستور کار خود بگنجانیم تا به این وسیله بتوانیم یک قدم دیگر در جهت اصلاح سبک زندگی این عزیزان برداریم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *