×
×

لوح ولادت امام رضا علیه‌السلام

  • کد نوشته: 5373
  • 30 اردیبهشت 1403
  • 45 بازدید
  • ۰
  • برای مناسبت ولادت با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء پوستری با شعار «شمس الشموس» توسط مدیریت تبلیغات و رسانه بنیاد خیریه راهبری آلاء طراحی شده است که خدمت شما تقدیم می‌کنیم.

    لوح ولادت امام رضا علیه‌السلام
  • عن رسولُ اللّهِ صلّى الله علیه و آله و سلم :
    سَتُدفَنُ بَضعَهٌ مِنّی بأرضِ خُراسانَ، لا یَزُورُها مُؤمِنٌ إلاّ أوجَبَ اللّه ُ عزّ و جلّ لَهُ الجَنَّهَ و حَرَّمَ جَسَدَهُ على النّارِ
    زود باشد که پاره اى از تن من در خاک خراسان دفن شود، هیچ مؤمنى آن را زیارت نکند مگر آن که خداوند عزّ و جلّ بهشت را بر او واجب و بدنش را بر آتش دوزخ حرام گرداند. (بحارالأنوار: ۱۰۲/۳۱/۱)

    اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَىٰ عَلِیِّ بْنِ مُوسَىٰ الرِّضَا الْمُرْتَضَىٰ الْإِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ وَحُجَّتِکَ عَلَىٰ مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَمَنْ تَحْتَ الثَّرَىٰ الصِّدِیقِ الشَّهِیدِ صَلاهً کَثِیرَهً تامَّهً زاکِیَهً مُتَواصِلَهً مُتَواتِرَهً مُتَرادِفَهً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَىٰ أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ.

    فرارسیدن ولادت با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء، را خدمت شما مخاطبان گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنیم. برای این مناسبت پوستری با شعار «شمس الشموس» توسط مدیریت تبلیغات و رسانه بنیاد خیریه راهبری آلاء طراحی شده است که خدمت شما تقدیم می‌کنیم. شما نیز ضمن دعای خیر برای دست اندرکاران این پوستر، آن را در شبکه‌های اجتماعی انتشار دهید.

    السّلام ای حضرت شمس الشموس
    مالک مُلک قضا، ای شاه طوس

    برای دریافت تصویر یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

    حجم فایل بزرگ : ۱۸ مگابایت

    برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید.

     

    تولید شده در مدیریت تبلیغات و رسانه بنیاد آلاء

    التماس دعا

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *