×
×

تدوین تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی استان و مرکز طرح های نیکوکاری آلاء

  • کد نوشته: 3170
  • 30 مهر 1402
  • 32 بازدید
  • ۰
  • در راستای خدمت رسانی بهتر و موثرتر مرکز طرح‌های نیکوکاری آلاء براساس خیرین نیک‌اندیش خود به نیازمندان استان، بر تدوین تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و این مرکز تاکید شد.

    تدوین تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی استان و مرکز طرح های نیکوکاری آلاء
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی مرکز طرح‌های نیکوکاری آلاء، هم‌افزایی و هماهنگی با نهادها و مراکز موثر استان در مسیر خدمت رسانی بهتر و  موثرتر به نیازمندان درابعاد مختلف، جزو سیاست‌ها و اصول مرکز طرح‌های نیکوکاری آلاء تعریف شده است.

    درهمین راستا جمعی از مسئولان مرکز طرح‌های نیکوکاری آلاء با حضور در اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان نشستی هم‌اندیشی با ناصر علیخاصی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان و رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره)  منطقه پنج اصفهان برگزار کردند.

    در این نشست هم‌اندیشی پیش از هر‌موضوعی، بر تدوین و تنظیم یک تفاهم‌نامه همکاری فی مابین مرکز طرح های نیکوکاری بنیاد آلاء و ارکان کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان اصفهان بر مسیر خدمت رسانی بهتر و موثرتر تاکید شد.

    معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در این جلسه ضمن اشاره به اینکه در استان اصفهان ۵۵۷ مرکز نیکوکاری فعال موجود است، گفت: در همین راستا مراکز نیکو کاری ۸۵ محله کم برخوردار شناسایی شده ‌اند

    وی در ادامه درباره سامانه‌های کمیته امداد «سها و سخا» به تفصیل توضیح داد و گفت: بحث هم‌افزایی بین ارگان‌ها، نهادها  و مراکز نیکوکاری و خیریه‌ای استان در شرایط امروز یک ضرورت است و باید این مهم محقق شود.

    علیخاصی با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته مرکز طرح‌های نیکوکاری آلاء در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان، یادآور شد:انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و همراهی مراکز نیکوکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان می‌تواند ما را در رسیدن به نقطه مطلوب و اهداف ترسیم شده کمک شایانی کند.

    از دیگر تفاهم‌هاو تاکیدات صورت گرفته دراین جلسه، حضور نماینده‌ای از سفره پدری ذیل مرکز طرح‌های نیکوکاری آلاء در جلسات سامانه‌های سهاو سخای کمیته امداد، همچنین دراختیار گذاشتن شناسنامه مراکز نیکوکاری استان  توسط کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان برای عملکرد بهتر و هم‌افزایی مرکز طرح‌های نیکوکاری آلاء در مسیر افزایش وسعت خدمت‌رسانی و هماهنگی و اعلام قبلی مرکز طرح‌های نیکوکاری آلاء در خصوص اجرای پویش های اطعام به کمیته امداد امام خمینی(ره)  بود.

    گفتنی است در ابتدای این جلسه،مباحثی در مورد اهداف مرکز طرح‌های نیکوکاری آلاء تبیین و همچنین گزارشی از فعالیت‌های مرکز طرح های نیکوکاری آلاء توسط مسئولان امر ارائه شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *