×
×

محتوای تبلیغی ویژه مبلغین مستقر در مسیر پیاده روی اربعین تولید شد

  • کد نوشته: 2711
  • 26 شهریور 1402
  • 58 بازدید
  • ۰
  • با توجه به آغاز موسم اربعین حسینی و اعزام مبلغان زبان‌دان به کشور عراق و استقرار آنها در مسیر پیاده روی اربعین، موسسه المرتضی علیه السلام اقدام به تولید محتوای مکتوب در قالب بروشور و تابلو نمایشگاهی نموده و این محتوای تبلیغی و فرهنگی را در اختیار مبلغان خود قرار داد.

    محتوای تبلیغی ویژه مبلغین مستقر در مسیر پیاده روی اربعین تولید شد
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی موسسه المرتضی علیه السلام؛ بروشورهای تولید شده در ۵ موضوع و در ۴ زبان عربی انگلیسی روسی و آذربایجانی به تعداد ۲۹۰۰۰ عدد چاپ شده و در اختیار مبلغان جهت توزیع بین زائران قرار گرفت.

    دیگر محتوای تولید شده دو دوره تابلوی نمایشگاهی با دو موضوع «  Who is Hussain?حسین کیست؟» و «جدول زمانی جنگ کربلاThe Battle of Karbala: A Time line » می‌باشند. هر دو دوره در ۱۰ تابلو موضوعات مرتبط با امام حسین علیه السلام و حقایقی از عاشورا و واقعه کربلا را به تصویر می‌کشند. دوره نمایشگاهی «جدول زمانی جنگ کربلا» وقایعی را از لحظه مرگ معاویه تا رسیدن کاروان اسرا بر سر مزار ابی عبد الله الحسین علیه السلام در روز اربعین را طبق تاریخ و به صورت تیتر وار نمایش داده که جهت بهره مندی زائران جهت نصب در محل استقرار مبلغان در مسیر اربعین تولید و چاپ شده است.

    در کنار محتوای مکتوب تبلیغی تولید شده اقلام فرهنگی مانند تسبیح، پیکسل تصویر مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و گیره روسری جهت اهدا به مراجعین و زائران به مبلغان تحویل داده شد.

    موسسه المرتضی علیه السلام هر ساله همزمان با ایام زیارتی اربعین حسینی علیه السلام تعدادی از مبلغان زبان دان خود را جهت امر مقدس تبلیغ در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در چندید موکب مسقر می‌کند.

     

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *