به گزارش روابطعمومی بنیاد آلاء، آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز ارتباط کشوری مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا) با حضور مدیرعامل، معاونان و جمعی از مدیران، همکاران و اعضای مرکز ارتباط کشوری بهصورت حضوری و برخط در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۴ در شعبه اصفهان مؤسسه مکسا برگزار شد.
در این مراسم که با حضور دکتر علیرضا طاووسی، معاون سرمایه انسانی؛ دکتر محمدرضا شعربافچیزاده، معاون فنی؛ دکتر همایون ناجی، مدیر مکسا شعبه اصفهان و اعضای مرکز ارتباط کشوری مکسا؛ و با ارتباط آنلاین دکتر محمد جهانگیری، مدیرعامل مؤسسه مکسا، همراه بود، از تلاشها و خدمات ارزشمند دکتر جلال کشاورز در راهاندازی و مدیریت مرکز تماس مکسا طی سالهای گذشته تقدیر شد.
همچنین معاونان و مدیران ارشد مؤسسه مکسا از جمله آقای داوود نیکی، معاون پشتیبانی و لجستیک؛ دکتر جلال نائلی، معاون ارتباطات بینالملل؛ دکتر علی مهرابیبهار، معاون برنامهریزی و توسعه مدیریت؛ آقای عرفان تیموری، مدیر جذب مشارکتها؛ و دکتر اعظم ولایتی، مدیر ارتباطات، ضمن سخنانی بر اهمیت نقش مرکز تماس در تحقق مأموریتهای ارتباطی و انسانی مکسا تأکید کردند.
در بخش دیگری از این مراسم، دکتر محمد جهانگیری مدیرعامل مکسا با اشاره به چشمانداز آینده مرکز تماس، مأموریتهای این واحد را در توسعه پاسخگویی، همراهی بیماران و خانوادههای آنان، و تقویت ارتباطات مردمی تشریح کرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از انتصاب دکتر مهرداد زینلیان به عنوان مدیر جدید مرکز ارتباط کشوری، گفت: «خوشحالیم که این مسئولیت به یکی از اعضای خانواده مکسا سپرده میشود؛ فردی که تجربه ارزشمندی در حوزه آموزش و پژوهش در شعبه اصفهان داشته است.»
در حکم انتصاب ایشان آمده است که انتظار میرود با بهرهگیری از دانش روز، نوآوری و مدیریت اثربخش، مرکز ارتباط کشوری مکسا را بهصورت یکپارچه و ساختاریافته هدایت کرده و شبکهای منسجم برای پاسخگویی سریع، دقیق و همدلانه به بیماران، خانوادهها و سایر مخاطبان مؤسسه در سطح ملی ایجاد کنند.
در ادامه، دکتر جلال کشاورز نیز به عنوان مسئول واحد مدیریت بهینه در مکسا شعبه اصفهان معرفی شد تا همکاری ایشان با مجموعه همچنان تداوم یابد. این واحد با بهرهگیری از نوآوری و دانش روز، نسبت به شناسایی راهکارهای مدیریت بهینه سرطان گامی مؤثر در کنترل و پیشگیری سرطان در استان اصفهان برمیدارد.
شایان ذکر است کارشناسان و متخصصان مرکز راهنمایی و پاسخگویی مکسا بهصورت شبانهروزی و در تمام ایام هفته، آماده ارائه خدمات مشاوره، راهنمایی و حمایت به بیماران مبتلا به سرطان، خانوادههای آنان و جامعه متخصصان در حوزه مراقبتهای حمایتی و تسکینی هستند.
مرکز ارتباط کشوری مکسا خدمات متنوعی در زمینه پزشکی از راه دور، مشاوره، نظارت و هماهنگی مراقبتهای تسکینی برای بیماران و خانوادههای ایشان ارائه میدهد. این مرکز به سامانه ملی مکسا (سامانه الکترونیکی ثبت اطلاعات بیماران) متصل است و کارشناسان آن با دسترسی به پرونده الکترونیکی بیمار، میتوانند راهنماییهای دقیق و مبتنی بر دادههای واقعی ارائه دهند.














دیدگاهتان را بنویسید