×
×

برگزاری دومین جلسه کارگاه «نقش رسانه مدیریت خیریه»
مهدی‌زاده از نقش رسانه و ارتباطات در موفقیت خیریه‌ها گفت

  • کد نوشته: 10312
  • 1403/10/26
  • 23 بازدید
  • ۰
  • آیدین مهدی‌زاده، در دومین جلسه کارگاه آموزشی «نقش رسانه و ارتباطات در مدیریت مؤسسات خیریه و سمن‌ها» بر لزوم آشنایی مدیران و پرسنل خیریه‌ها با ابزارهای رسانه‌ای تأکید کرد.

    مهدی‌زاده از نقش رسانه و ارتباطات در موفقیت خیریه‌ها گفت
  • به گزارش روابط‌عمومی بنیاد آلاء به نقل از واحد ارتباطات و جذب مشارکت خیرماندگار، «حکمرانی مردمی فراتر از یک نظام سیاسی است و به مردم اجازه می‌دهد در سرنوشت خود و جامعه نقش‌آفرینی کنند.» این جمله بخشی از صحبت‌های آیدین مهدی‌زاده تهرانی، مدرس حوزه توسعه فردی و سازمانی، در دومین جلسه کارگاه آموزشی «نقش رسانه و ارتباطات در مدیریت مؤسسات خیریه و سمن‌ها» است که روز دوشنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۳ در آکادمی خیر ایران برگزار شد.

    این کارگاه که به مدت سه ساعت به‌صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، مدیران و اعضای مؤسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد را با اهمیت رسانه و ارتباطات در مدیریت آشنا کرد. مهدی‌زاده در این جلسه تأکید کرد که حضور متخصص رسانه در سمن‌ها می‌تواند باعث بهبود عملکرد ارتباطی و تأثیرگذاری بیشتر این مؤسسات شود.

    مهدی‌زاده با اشاره به محتوای جلسه نخست، بر لزوم آشنایی مدیران و پرسنل خیریه‌ها با ابزارهای رسانه‌ای تأکید کرد و افزود: «با آموزش مناسب، تمامی اعضای مؤسسات می‌توانند به رسانه‌ای تأثیرگذار تبدیل شوند.»

    این کارگاه‌ها به‌صورت هفتگی در روزهای دوشنبه، از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰، به شکل حضوری و آنلاین در محل آکادمی خیر ایران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه‌ها می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۸۶۰۹۶۳۰۴ یا ۰۹۹۱۲۰۶۹۰۳۷ تماس بگیرند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *