×
×

نشست هم افزایی مسئولین روابط عمومی بنیاد آلاء و مراکز تابعه برگزار شد

  • کد نوشته: 5334
  • 29 اردیبهشت 1403
  • 199 بازدید
  • ۰
  • به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی نشست هم افزایی مسئولین روابط عمومی بنیاد آلاء و مراکز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه اصفهان برگزار شد.

    نشست هم افزایی مسئولین روابط عمومی بنیاد آلاء و مراکز تابعه برگزار شد
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء، در این نشست مسئولین روابط عمومی و رسانه بنیاد آلاء و مراکز تابعه در نوبت صبح در کارگاه آموزشی با موضوع تکنیک های عملیات روانی(پروپاگاندا) با تدریس استاد شایان فخاری شرکت کردند .

    در این کارگاه مباحثی همچون: مبانی و مقدمات رسانه، ️اهمیت داده‌ها و اطلاعات در جهان جدید، چیستی سواد رسانه‌ای، کارکردهای سواد رسانه‌ای و تکنیک‌های عملیات روانی و پروپاگاندا مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

    به همین گزارش در نوبت بعداز ظهر نشست حجت الاسلام و المسلمین دیانی مدیرعامل بنیاد آلاء ضمن تبریک و خوش آمدگویی به مدعوین گفت: روابط عمومی مبنای حدیثی دارد و می توانید با تدقیق و مطالعه سرفصل های ارتباطات را در دعای مکارم الاخلاق پیدا و آنها را در کارهای خود عملی کنید.

    در ادامه مهندس سعید علیخاصی معاونت راهبری بنیاد آلاء در مورد شیوه های تبلیغ امر خیر توسط روابط عمومی های مراکز سخنانی را ایراد کردند.

    بعد از آن مسئولین روابط عمومی و رسانه مراکز بنیاد ضمن معرفی خود، مختصری از فعالیت های مرکز و ایرادات و اشکالاتی که در حوزه کاری خود دارند را بیان کردند.

    در پایان حجت الاسلام و المسلمین دیانی با تقدیم لوح تقدیر و هدیه از زحمات مسئولین روابط عمومی و رسانه بنیاد آلاء و مراکز تقدیر کردند.

    گزارش تصویری این نشست را اینجا مشاهده کنید

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *