×
×

درباره ما

  • 25 تیر 1401
  • 168 بازدید
  • ۰
  • بنیاد خیریۀ راهبری آلاء، سازمانِ مادر مجموعه‌های متعدد و متنوع مردم‌نهاد، در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، با نزدیک به ۱۵ سال سابقۀ فعالیت‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه در بسیاری از نقاط کشور است. این سازمان، مهد بسیاری از حرکت‌های نیکوکارانۀ فرهنگی و اجتماعی و ایده‌های نو در کشور قرار گرفته که هم‌اکنون با شتاب و رشد روزافزون، به حرکت خود ادامه می‌دهند. آلاء با حمایـت معنوی مرحوم حجت‌الاسلام‌ و المسلمین ‌شیـخ مهدی مظاهری (رحمت الله علیه)، یادگار معنوی شهر اصفهان و با تلاش و دغدغۀ خانوادۀ خیراندیش و کارآفرین ایشان در قالب مؤسسۀ «آیینه‌داران لقاء آفتاب» تأسیس شد.

    ایده‌پردازان آلاء از بدو تأسیس این نهاد، در کلیشه‌های معمول خیریه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد، چه در عرصۀ مدیریت و چه در عرصۀ مأموریت، تغییر و تحول را در دستور کار خود قرار دادند. آلاء نگاه آرمان‌گرا و اندیشۀ راهبردی-توحیدی را با حرکت جهادی، علمی، پویا، درون‌زا و مردمی، بر اساس فناوری‌های روز در هم آمیخت تا بتواند امور خیری را به سرانجام برساند که اثربخشی آن تا سالیان طولانی ماندگار است. داشتن نگاه نظام‌مند و جامع برای انجام‌دادن فعالیت‌های خیر، مشخصۀ محوری بنیاد آلاء است که با نگاه جهادی و مردمی آمیخته می‌شود.

    بسط و توجه به مفهوم خیر، نسبت به سطحی که بسیاری از فعالان اجتماعی و خیرین به آن بسنده کرده‌اند، از اولین اقدامات بنیاد تحول‌آفرین آلاء بوده است.

    در بنیاد آلاء، تحقق امر خیر در جامعه، به تحقق حیات طیبه در بُعد فردی و اجتماعی انسان گسترش یافته است. این مهم، جز با نگاه جامع به همۀ عرصه‌های زندگی انسان امکان‌پذیر نیست.

  • دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.