×
×

دوره یک روزه آشنایی با کشور بوسنی و فضای تبلیغی برگزار شد

  • کد نوشته: 5750
  • 05 خرداد 1403
  • 6 بازدید
  • ۰
  • به همت موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام و همکاری مجتمع کالج فارسی بوسنیایی دوره یک روزه آشنایی با کشور بوسنی و فضای تبلیغی برگزار شد.

    دوره یک روزه آشنایی با کشور بوسنی و فضای تبلیغی برگزار شد
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی موسسه المرتضی علیه السلام، با توجه به اینکه اکثر جمعیت کشور بوسنی را مسلمانان تشکیل می‌دهند، و همچنین با توجه به حضور و کمک مستشاران ایرانی در جنگ بوسنی و جانفشانی رزمندگان ایران و شهادت چندین تن از آنها برای دفاع از مردم مظلوم بوسنی، ظرفیت ها و فرصت های بسیاری را برای حضور ایرانیان در همه زمینه ها از جمله عرصه فرهنگی و دینی فراهم آورده است.

    از این رو با توجه به رسالت موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام با هدف تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام در عرصه بین الملل، دوره یک روزه آشنایی با کشور بوسنی و فضای تبلیغی آن با همکاری موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام و مجتمع کالج فارسی بوسنیایی برگزار گردید.

    در این دوره یک روزه کلاس‌های مختلفی با بهره گیری از اساتید توانمند و متخصص در زمینه تبلیغ در کشور بوسنی برگزار شد.

    در کلاس‌های برگزار شده توسط این اساتید، فرصت‌ها، حساسیت‌ها، محدودیت‌ها و ظرفیت‌های تبلیغی کشور بوسنی بررسی گردید و برای علاقه مندان شرکت کننده در دوره تبیین گردید.

    در این دوره ۵۹ نفر از علاقه مندان به عرصه تبلیغ و آشنایی با فضای تبلیغی کشور بوسنی شرکت داشتند که در پایان این دوره یک روزه گواهی شرکت در دوره به شرکت کنندگان اعطا گردید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *