×
×

آغاز توزیع بسته های ارزاق و معیشتی همزمان با دهه کرامت

  • کد نوشته: 5660
  • 22 اردیبهشت 1403
  • 3 بازدید
  • ۰
  • به همت مرکز مددکاری کوثر توزیع بسته های ارزاق و معیشتی مددجویان مرکز همزمان با اعیاد دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

    آغاز توزیع بسته های ارزاق و معیشتی همزمان با دهه کرامت
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی مرکز مددکاری کوثر، مدیر مرکز مددکاری کوثر در این مورد گفت : اسفندماه سال گذشته با اجرای پویش بزرگ عیدانه رمضان و با همت خیرین محترم، بسته معیشتی و فرهنگی قابل توجهی بین خانواده های تحت پوشش انجام گرفت. ارزش ریالی این پویش بیش از ۴۵۰ میلیون تومان بود و محتوایی مقداری آن به شکلی پیش بینی شده بود که تا پایان فروردین را پوشش دهد.

    اصغر آقادادی گفت : در راستای طرح تحول مرکز، بازبینی و صحت سنجی همه پرونده های خانواده ها با صرف ۶۵۰ نفرساعت توسط همکاران متخصص در مرکز بصورت میدانی صورت پذیرفت و پایش مددجویان تحت پوشش مرکز انجام شد. بدین ترتیب اولویت های کمک به خانواده ها در قالب های دائمی، موقت و موردی تعیین گردید.

    وی ادامه داد: با الهام از کلام امیرالمومنین علیه السلام در راستای بیان صفات پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله و سلم مبنی بر «طَبِیبٌ دَوَّارٌ بِطِبِّهِ» با بهره گیری از امین محلات منطقه، خانواده های جدیدی به مرکز معرفی شد و پس از تحقیقات تخصصی و با احراز شرایط مرکز، تحت پوشش مرکز قرار گرفتند.

    آقادادی گفت: در سال جدید برنامه ریزی توزیع بسته های ارزاق، با برنامه ریزی زمانی متمرکز انجام شد و در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها با رعایت کرامت خانواده ها آغاز شد.

    وی در پایان گفت : بسته های ارزاق بصورت مستمر و ماهیانه طبق برنامه ریزی انجام شده، بین خانواده های تحت پوشش توزیع شده و خیرین بزرگوار می توانند با مشارکت های نقدی و غیرنقدی خود ما را در این امر همراهی نمایند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *