×
×

برگزاری جلسه توجیهی اردویی زیارتی قم و جمکران

  • کد نوشته: 5655
  • 24 اردیبهشت 1403
  • 16 بازدید
  • ۰
  • مرکز مددکاری کوثر در راستای برگزاری اردویی زیارتی قم و جمکران، جلسه توجیهی آن را یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار نمود.

    برگزاری جلسه توجیهی اردویی زیارتی قم و جمکران
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی مرکز مددکاری کوثر، مسئول روابط عمومی کوثر گفت: مرکز مددکاری کوثر به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در اسفندماه سال گذشته پویش عیدانه رمضان را برگزار نمود.در این پویش کنار اقلام معیشتی، بسته فرهنگی و مسابقه ویژه رمضان نیز در نظر گرفته شد. مسابقه قرآنی با بهره گیری از آیات کلام وحی برای کلیه اعضای خانواده طراحی شد.

    مجتبی ایروانی گفت: پیرو طرح تدوین شده به برندگان مسابقه قرآنی، کمک هزینه سفر زیارتی قم و جمکران اهداء می شود. با پایان ماه مبارک رمضان، پاسخنامه ها تصحیح و از بین شرکت کنندکان تعداد ۸۸ نفر پذیرفته شده و جهت عزیمت به اردو انتخاب شدند و کلیه هزینه های سفر از محل مشارکت های مردمی تامین و پرداخت می شود.

    وی ادامه داد : برای برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری اردو جلسه هم اندیشی و توجیهی با حضور برندگان مسابقه برگزار گردید. اردو در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ایام دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها مهمان حریم کریمانه اهل بیت علیهم السلام خواهند شد.

    مسئول جذب و مشارکت های کوثر افزود : مردم نیکوکار می توانند در این طرح کوثر را همراهی نموده و با اهدا هر مبلغی در این پویش مشارکت داشته باشند. به منظور مشارکت در طرح از طریق سامانه کوثر من می توانید اقدام نمایید.

    ایروانی در پایان گفت : ویژه برنامه های این اردو با هم افزایی با مسجدجمکران، حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و سایز مراکز و خیریه ها صورت گرفته و امید است این اردو فتح بابی برای آغاز اردوهای زیارتی از این قبیل باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *