×
×

مدیرعامل انجمن خیریه چهارده معصوم علیهم السلام اهواز میهمان پنجاه و پنجمین نشست «یک چای، یک تجربه»

  • کد نوشته: 5611
  • 13 خرداد 1403
  • 23 بازدید
  • ۰
  • کلاهدوز مدیرعامل انجمن خیریه چهارده معصوم علیهم السلام در پنجاه و پنجمین نشست «یک چای، یک تجربه» گفت: انجمن خیریه چهارده معصوم علیهم السلام با ۳۶ سال فعالیت از قدیمی‌ترین و بزرگترین خیریه‌های استان خوزستان است.

    مدیرعامل انجمن خیریه چهارده معصوم علیهم السلام اهواز میهمان پنجاه و پنجمین نشست «یک چای، یک تجربه»
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از واحد ارتباطات و جذب مشارکت‌های خیرماندگار، پنجاه‌وپنجمین نشست «یک چای، یک تجربه» به همت آکادمی خیر ایران از ارکان خیر ماندگار عصر دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳ با حضور علی کلاهدوز؛ مدیرعامل «انجمن خیریۀ چهارده معصوم علیهم السلام» اهواز و جمعی از مدیران و اعضای برخی مؤسسات خیریه و سمن‌ها برگزار شد.

    احمد علی کلاهدوز مدیرعامل انجمن خیریۀ چهارده معصوم علیهم السلام در این نشست که به شکل حضور و آنلاین بر بستر اینستاگرام و سایت آکادمی خیر ایران برگزار شد، به تشریح چگونگی شکل‌گیری این انجمن پرداخت و گفت: انجمن خیریه چهارده معصوم علیهم السلام اهواز در سال ۱۳۶۷ به همت جمعی از پیشگامان نیکوکاری در شهر اهواز فعالیت خود را شروع کرد. این انجمن از بدو تاسیس نسبت به تأمین نیازهای مادی و معنوی خانواده‌های ایتام و نیازمند اهتمام ورزیده است، درحال حاضر سرپرستی حدود ۱۲۰۰ خانواده و با جمعیتی بالغ بر ۵۴۰۰ نفر را به عهده دارد.

    کلاهدوز با بیان اینکه خانواده‌های تحت پوشش انجمن علاوه‌بر دریافت مستمری، از کمک‌ هزینه‌ی ازدواج، مسکن، اشتغال، مهارت‌آموزی، درمان و… بهره‌مند می‌شوند، افزود: انجمن خیریه چهارده معصوم علیهم السلام با ۳۶ سال سابقه از قدیمی‌ترین و بزرگترین خیریه‌های استان خوزستان است و این انجمن مانند هلدینگ، با ایجاد یا عقد تفاهم‌نامه با دیگر سازمان یا ارگان‌ها خدمات‌رسانی می‌کند.

    وی تصریح کرد: ما رسالت خود را شناسایی، پذیرش و حمایت از افراد واجد شرایط و غیربرخوردار (ایتام و نیازمندان) به‌منظور ارائه خدمات حمایتی، با دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران قرار داده‌ایم.

    کلاهدوز در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص تاسیس خیریه آموزشی و فرهنگی پویندگان آیین و معرفت جنوب، بیان کرد: فاز مطالعاتی در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ انجام و در ادامه سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد مرکزی توانمند برای ارتقای مهارت علمی دانش‌آموزان استان خوزستان، جلوگیری از مهاجرت نخبگان و استعدادهای درخشان استان به عنوان سرمایه‌های ملی، نهادینه کردن فرهنگ ملی و اسلامی و عشق اهل بیت علیهم السلام در میان کودکان و نوجوانان و ….این مرکز راه‌اندازی شد.

    گفتنی است سلسله نشست‌های یک ‌چای، یک تجربه روزهای دوشنبه هرهفته از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ در محل آکادمی خیر ایران برگزار می‌شود، عموم علاقمندان می‌توانند به منظور شرکت در نشست‌های آتی آکادمی با شماره‌های ۰۲۱۸۶۰۹۶۳۰۴ – ۰۹۹۱۲۰۶۹۰۳۷ تماس حاصل  بگیرند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *