×
×

مدیریت سرمایه‌های انسانی در بخش سوم متفاوت از مدیریت بخش دولتی و خصوصی

  • کد نوشته: 5594
  • 13 خرداد 1403
  • 16 بازدید
  • ۰
  • محمد کمالی مدرس و مشاوره منابع انسانی در کارگاه آموزشی نیم‌روزه «مدیریت سرمایه‌های انسانی» که به همت آکادمی خیر ایران ویژه مدیران و اعضای مؤسسات خیریه و سمن‌ها برگزار شد؛ به تشریح تفاوت‌های مدیریت سرمایه‌های انسانی در بخش‌های دولتی و خصوصی با بخش سوم پرداخت.

    مدیریت سرمایه‌های انسانی در بخش سوم متفاوت از مدیریت بخش دولتی و خصوصی
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از واحد ارتباطات و جذب مشارکت‌های خیرماندگار، کارگاه آموزشی نیم‌روزه «مدیریت سرمایه‌های انسانی» ویژه مدیران و اعضای مؤسسات خیریه و سمن‌ها به همت آکادمی خیر ایران از ارکان خیر ماندگار دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ با تدریس محمد کمالی مدرس و مشاوره منابع انسانی به‌صورت حضوری و آنلاین در سالن جلسات خیر ماندگار برگزار شد.

    کمالی در این کارگاه به تشریح مفهوم زنجیره ارزش پورتر، لزوم آشنایی مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد با فرایندهای اصلی، پشتیبانی و مدیریتی که باید در تمامی کسب‌وکارها و یا حتی فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد موردتوجه باشد، پرداخت.

    وی با بیان اینکه هرچند سبک مدیریت بخش خصوصی با دولتی کاملاً متفاوت است، افزود: اما جنس مدیریتی بخش سوم با دو بخش اول تفاوت‌های دیگری دارد؛ لذا همان رویکرد مدیریت بخش دولتی و مدیریت بخش خصوصی را نمی‌توانیم در بخش سوم که شامل سازمان‌های مردم‌نهاد است را پیاده‌سازی کنیم، اما می‌توان از رویکرد مدیریتی این دو بخش الهام گرفت.

    لازم به ذکر است، کارگاه‌های آموزشی آکادمی خیر ایران هر هفته روز‌های دوشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در محل سالن جلسات خیر ماندگار برگزار می‌شود.

    همچنین یادآور می‌شود، اعضای مؤسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد استان تهران و سایر استان‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۶۰۹۶۳۹۴ – ۰۹۹۱۲۰۶۹۰۳۷ تماس بگیرند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *