×
×

تأکید بر همکاری مشترک در سفر استانی مسئول ارتباطات خیرماندگار

  • کد نوشته: 5473
  • 26 اردیبهشت 1403
  • 23 بازدید
  • ۰
  • هاشم‌زاده مسئول واحد ارتباطات و جذب مشارکت‌های خیر ماندگار در سفری یک‌روزه به استان بوشهر با جمعی از مسئولان استانی و مدیران مؤسسات و سمن‌های شهر بوشهر دیدار و در خصوص همکاری‌های مشترک گفت‌وگو کرد.

    تأکید بر همکاری مشترک در سفر استانی مسئول ارتباطات خیرماندگار
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء ارتباطات و جذب مشارکت‌های خیرماندگار، در حاشیه برگزاری رویداد یک‌روزه طرح ملی «ارتقای مهارت و هم‌افزایی مؤسسات خیریه و سمن‌ها» در بوشهر، محمد هاشم‌زاده مسئول واحد ارتباطات و جذب مشارکت‌های خیر ماندگار با جمعی از مسئولان استانی و مدیران مؤسسات و سمن‌های شهر بوشهر دیدار و در خصوص همکاری‌های مشترک گفت‌وگو کرد.

    در این سفر استانی هاشم‌زاده ضمن دیدار و گفت‌وگو با غلامحسین کروبی، مدیر مؤسسه خیریه و عام‌المنفعه دارالاکرام شعبه استان بوشهر، سرو گل بازیاری مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی جوانه سبز بوشهر، نرگس فقیه مدیرعامل خیریه شهربانو (فعال در حوزه درخت‌کاری) و خانم پور تنگستانی مدیر انجمن حمایت آیین و سنن بوشهر، به تشریح برنامه‌ها و اهداف خیر ماندگار و بنیاد آلاء پرداخت و بر لزوم هم‌افزایی و تعامل خیریه‌ها و سمن‌ها با یکدیگر تأکید کرد.

    همچنین بازدید از ساختمان مرکز پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان بوشهر متعلق به انجمن حمایت از بیماران سرطانی جوانه سبز بوشهر و طرح درخت‌کاری نارنجستان شهربانو واقع در پارک قوام بوشهر از جمله دیگر برنامه‌های این سفر استانی بود.

    هاشم‌زاده همچنین در حاشیه برگزاری رویداد یک‌روزه طرح ملی «ارتقای مهارت و هم‌افزایی مؤسسات خیریه و سمن‌ها» با معاون اجتماعی استانداری بوشهر و معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص عقد تفاهم‌نامه همکاری مشترک مذاکره کرد.

    لازم به ذکر است که در این سفر استانی مقدمات اجرای پروژه سیمای نیکوکاری شهر بوشهر با جمعی از خیرین و مدیران مؤسسات خیریه بوشهر بررسی که در آینده نزدیک با عقد تفاهم‌نامه همکاری مشترک جزئیات آن منتشر خواهد شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *