×
×

مرکز مددکاری کوثر اردوی زیارتی قم و جمکران را در دهه کرامت برگزار نمود

  • کد نوشته: 5344
  • 25 اردیبهشت 1403
  • 22 بازدید
  • ۰
  • مرکز مددکاری کوثر یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با ایام دهه کرامت، اردوی زیارتی قم و مسجد مقدس جمکران را با حضور ۸۸ نفر از برندگان مسابقه قرآنی ماه مبارک رمضان برگزار نمود.

    مرکز مددکاری کوثر اردوی زیارتی قم و جمکران را در دهه کرامت برگزار نمود
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی مرکز مددکاری کوثر، اصغر آقادادی مدیر مرکز مددکاری کوثر درباره این اردو گفت: به همت خیرین بزرگوار دو دستگاه اتوبوس با تمامی هزینه های لازم تامین و اعزام شد. در این اردوی یک روزه که از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز شد، زائرین عازم شهر مقدس قم شدند و پس از زیارت بانوی کرامت و اقامه نماز ظهر و عصر، به میعادگاه عاشقان مسجد مقدس جمکران مشرف شده و پس از پذیرایی ناهار، تجدید پیمان با امام زمان(عج) نمودند.

    وی گفت : با پیگیری های به عمل آمده و برقراری ارتباط با بخش فرهنگی مسجد جمکران برای تمامی افراد یادبود و تبرکی تهیه و به آنان اهدا شد.

    آقادادی ادامه داد برخی از زائرین این اردوی یک روزه، برای اولین بار و برخی بعد از ۱۰ الی ۲۰ سال مشرف به زیارت شده بودند و تماشای حال و هوای معنوی این افراد بسیار دیدنی بود. به منظور راهنمایی و استفاده حداکثری از زیارت، یک کارشناس مذهبی، کاروان را همراهی نمود. وی در طول مسیر و حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام و مسجد جمکران آداب زیارت و اعمال آن را با بیان شیوا ارائه نمود و نکاتی در حوزه مهدویت نیز برای حاضرین یادآوری نمود.

    مدیر مرکز مددکاری کوثر افزود برای ثبت ماندگار این لحظات زیبا مسابقه عکاسی و دلنوشته با امام زمان(عج) پیش بینی شد و عکس های بسیار بیادماندنی و دلنوشته های پر از حس زیبا و دل انگیزی دریافت شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *