×
×

۳ شب شور و عزا در محفل نوجوانان هیئت سلاله النبی برگزار شد

  • کد نوشته: 823
  • 26 مهر 1401
  • 36 بازدید
  • ۰
  • سه شب شور و عزا از ۲۶ الی ۲۸ مردادماه۱۴۰۱ در محفل نوجوانان هیئت سلاله النبی صلی الله علیه و آله مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان در محل مسجد الامام ارواحنافداه خیابان بزرگمهر برگزار شد. حجت الاسلام  والمسلمین مهدی کشاورز در این مراسم، با بیان اینکه کوفی ها امام حسین علیه السلام […]

    ۳ شب شور و عزا در محفل نوجوانان هیئت سلاله النبی برگزار شد
  • سه شب شور و عزا از ۲۶ الی ۲۸ مردادماه۱۴۰۱ در محفل نوجوانان هیئت سلاله النبی صلی الله علیه و آله مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان در محل مسجد الامام ارواحنافداه خیابان بزرگمهر برگزار شد.

    حجت الاسلام  والمسلمین مهدی کشاورز در این مراسم، با بیان اینکه کوفی ها امام حسین علیه السلام را دوست داشتند اما شمشیرهایشان، بنی امیه را همراهی می‌کرد، اظهار داشت: در عصر ظهور برخی مسجدی ها، دعا ندبه خوان ها و عمامه به سرها جلوی امام زمان ارواحنافداه می ایستند.

    ایشان گناه را، ارتباط بی مورد با نامحرم، بحث کردن با آدم لج باز و زبان نفهم و ارتباط با آدم بی تفاوت را از آثار کشته شدن قلب برشمرد.

    حجت الاسلام کشاورز با تاکید بر اینکه هیچ نکبتی سر آدم نمی آید مگر به خاطر گناه، تصریح کرد: هیچ پاک کننده گناهی بعد از گریه بر حضرت سیدالشهدا علیه السلام مثل نماز اول وقت سراغ ندارم.

    وی در بخش دیگری از سخنرانی خود با تأکید بر اینکه تمام رشد انسان ها این است که در جامعه و اجتماه با هم باشند، خاطرنشان کرد:ظهور امام زمان ارواحنافداه زمانی اتفاق می افتد که همه با هم همدل، هم آهنگ و دارای یک هدف باشیم.

    در ادامه این مراسم کربلایی محسن مزروعی و کربلایی امیرحسین داوری به مرثیه سرایی در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش پرداختند.

    همچنین در ابتدای این شب ها کربلایی حسین حسنعلی زیارت عاشورا را زمزمه کرد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *