×
×

در آستانه روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
نشست تخصصی روابط‌عمومی بنیاد آلاء با محوریت کاربرد هوش مصنوعی برگزار شد

  • کد نوشته: 13070
  • 1404/02/29
  • 29 بازدید
  • ۰
  • گردهمایی مسئولین روابط‌عمومی بنیاد آلاء و مراکز تابعه با هدف ارتقای تعاملات درون‌سازمانی، تبادل تجربیات و هم‌راستاسازی فعالیت‌های ارتباطی بین مراکز مختلف بنیاد آلاء به مدت دو روز در شهر قم برگزار شد.

    نشست تخصصی روابط‌عمومی بنیاد آلاء با محوریت کاربرد هوش مصنوعی برگزار شد
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء، به مناسبت فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نشست هم‌افزایی مسئولین روابط‌عمومی مراکز تابعه بنیاد آلاء، شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ در شهر مقدس قم برگزار شد.

    در این گردهمایی دو روزه که با هدف ارتقای تعاملات درون‌سازمانی، تبادل تجربیات و هم‌راستاسازی فعالیت‌های ارتباطی بین مراکز مختلف بنیاد آلاء برگزار شد، مسئولین روابط‌عمومی آستان مقدس حضرت زینب علیهاالسلام، مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا)، مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله، مرکز خیرماندگار، مؤسسه بین‌المللی المرتضی علیه‌السلام، مؤسسه فرهنگی تبلیغی ثاقب، مرکز نوآوری آلاء، مرکز طرح‌های نیکوکاری آلاء، مرکز مدیریت تعالی‌بخش و درون‌زای مدارس (متد)، مرکز مددکاری کوثر و مرکز تعالی  حضور داشتند.

    این نشست فرصتی برای بررسی چالش‌ها و راهکارهای نوین در حوزه روابط‌عمومی، تحلیل فعالیت‌های انجام‌شده و برنامه‌ریزی برای اقدامات آینده بنیاد در حوزه روابط‍‌عمومی بود.

    در روز نخست نشست، دکتر منصور سعیدزاده، مدیر تیم روابط‌عمومی و ارتباطات راهبردی گروه انتخاب، سخنرانی افتتاحیه نشست را با محوریت الزامات ارتباطات مؤثر در مجموعه‌های اقتصادی-اجتماعی ارائه داد.

    در نوبت صبح روز دوم این نشست، دکتر حمید ضیایی‌پرور، پژوهشگر و مدرس حوزه ارتباطات، کارگاه آموزشی «کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» را برگزار کرد. در این کارگاه که با استقبال پرشور شرکت‌کنندگان همراه بود، سرفصل‌های زیر مورد بحث و آموزش قرار گرفت و شرکت‌کنندگان در پایان آموزش هر مبحث نیز پروژه‌ای ارائه کردند:

    – آشنایی با مبانی و مفاهیم پایه هوش مصنوعی در روابط‌عمومی

    – آموزش اصول پرامپت‌نویسی حرفه‌ای برای تولید محتوای دقیق و هدفمند

    – کاربست ChatGPT در نگارش خبر، مقاله و سناریونویسی ارتباطی

    – معرفی و کار با ابزارهای نوینی همچون نویسا و Suno برای تولید محتوای صوتی و متنی

    – استفاده از NotebookLM و StudioLTX به‌عنوان ابزارهای سازماندهی و تحلیل اطلاعات

    در نوبت عصر این نشست، مسئولین روابط عمومی و رسانه مراکز بنیاد ضمن معرفی مختصر فعالیت‌های مرکز خود، به بیان دغدغه‌ها و مشکلاتی که در حوزۀ کاری خود در مراکز تابعه دارند، پرداختند.

    در ادامه مهندس سعید علیخاصی معاونت راهبری بنیاد آلاء در مورد شیوه‌های تبلیغ امر خیر توسط روابط عمومی های مراکز سخنانی را ایراد کردند.

    حجت الاسلام و المسلمین علی دیانی مدیرعامل بنیاد آلاء در بخش دیگر این نشست، ضمن تبریک روز روابط‌عمومی و از زحماتی که مسئولین روابط‌عمومی در یک سال گذشته کشیده‌اند، با تقدیم لوح تقدیر و کتاب «رسانه باید دانشگاه باشد» از زحمات مسئولین روابط‌عمومی بنیاد آلاء و مراکز تابعه تقدیر و تشکر کردند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *