×
×

گواهینامه های دوره آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه ویژه کارمندان بنیاد آلاء صادر شد

  • کد نوشته: 959
  • 02 آبان 1401
  • 21 بازدید
  • ۰
  • دوره آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه ویژه کارمندان بنیاد آلاء در تابستان ۱۴۰۱ برگزار گردید و بعد از اتمام دوره، آزمون کتبی این دوره برگزار و برای افراد برگزیده گواهی نامه صادر گردید. به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء، مسئول واحد HSE بنیاد آلاء با اعلام این خبر گفت: پرسنل بنیاد آلاء […]

    گواهینامه های دوره آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه ویژه کارمندان بنیاد آلاء صادر شد
  • دوره آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه ویژه کارمندان بنیاد آلاء در تابستان ۱۴۰۱ برگزار گردید و بعد از اتمام دوره، آزمون کتبی این دوره برگزار و برای افراد برگزیده گواهی نامه صادر گردید.

    به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء، مسئول واحد HSE بنیاد آلاء با اعلام این خبر گفت: پرسنل بنیاد آلاء با ارائه این گواهینامه می توانند در دوره های معتبر امداد نجات و کمک های اولیه شرکت نمایند.

    مهدی مومنی با بیان اینکه یکی از مباحثی که در حیطه hse مطرح می شود کمک های اولیه و اقدامات درمانی است که باید افراد بتوانند در بروز حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده انجام دهند، اظهار داشت: به همین منظور کلاس امداد نجات و مباحث نحوه احیای قلب، بررسی سکته های قلبی، شوک و آتل بندی و بانداژ کردن اعضای آسیب دیده برای پرسنل بنیاد آلاء برگزار شد.

    وی در ادامه گفت: پس از برگزاری این کلاس ها، از پرسنل آزمون گرفته و برای نفرات قبول شده در این آزمون گواهینامه معتبر از سوی سازمان هلال احمر استان اصفهان صادر شد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *