×
×

پویش کیف مهربانی در جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند اجرا شد

  • کد نوشته: 935
  • 26 مهر 1401
  • 19 بازدید
  • ۰
  • “مرکز پویش های نیکوکاری مردمی آلاء”اولین پویش خود را تحت عنوان ” کیف مهربانی”با هدف”شبکه سازی”و”تسهیل گری خدمات”گروه های نیکوکار مردمی و در جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند اجرا نمود. به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء؛ “مرکز پویش های نیکوکاری مردمی آلاء”  که با ماموریت راهبری و هم افزایی کنشهای نیکوکاری، به صورت پویشهای […]

    پویش کیف مهربانی در جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند اجرا شد
  • “مرکز پویش های نیکوکاری مردمی آلاء”اولین پویش خود را تحت عنوان ” کیف مهربانی”با هدف”شبکه سازی”و”تسهیل گری خدمات”گروه های نیکوکار مردمی و در جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند اجرا نمود.

    به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء؛ “مرکز پویش های نیکوکاری مردمی آلاء”  که با ماموریت راهبری و هم افزایی کنشهای نیکوکاری، به صورت پویشهای مردمی و در سطح ملی طراحی شده است، اولین پویش خود را تحت عنوان ” کیف مهربانی”  با هدف  “شبکه سازی”  و  “تسهیل گری خدمات”  گروه های نیکوکار مردمی و در جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند اجرا نمود.

    این پویش هرساله در ایام شهریور و ابتدای مهرماه از سوی خیرین به صحنه می آید، ولی نکته قابل توجه آنکه امسال با وجود همزمانی با ایام اربعین و مناسبتهای پایان ماه صفر و معطوف گشتن بخش قابل توجهی از ظرفیتهای تبلیغی،مالی و انسانی به مراسم آئینی مذکور، پویش “کیف مهربانی” با بازخورد خوب مردم، خیرین و گروههای نیکوکاری روبرو شد.

    در این پویش برنامه ریزی شد تا ضمن معرفی تامین کنندگان نوشت افزار و تولیدکنندگان برتر ملزومات آموزشی به خیرین و گروههای نیکوکاری ، سعی شود تا ضمن تسهیل گری در دستیابی به مناسب ترین منابع، دغدغه های فرهنگی در نوع محتوای بسته های اهدایی از قبیل تولیدات داخلی با محتوای ملی-مذهبی نیز مد نظر قرارگیرد و در زنجیره تامین، پشتیبانی و توزیع، از افراد و خانواده های نیازمند به عنوان منابع انسانی به کارگیری شود و زنجیره احسان کاملتر گردد.

    از اهداف ثانویه این طرح کیف مهربانی، ایجاد یک بازارچه محلی ویژه مردم منطقه زینبیه اصفهان به عنوان بخشی از ماموریت اجتماعی آستان زینبیه بوده است تا امکان دسترسی به مناسب ترین قیمت و کیفیت ملزومات آموزشی فراهم شود.

    شناسایی حدود ۳۰ گروه فعال نیکوکاری در اقصی نقاط مناطق محروم اصفهان ، تهیه بانک اطلاعاتی از مخاطبین پویشهای مردمی (نیازمندان واقعی)، توزیع حدود ۱۵۰۰ بسته اهدایی شامل کیف و لوازم التحریر به ارزش بیش از دو میلیارد ریال که به طور کامل از محل منابع مردمی تامین شد، از دستاوردهای اولیه این طرح بود.

    شایان ذکر است تبلیغات و اطلاع رسانی این پویش کاملا به صورت مردمی و از طریق بازاریابی اجتماعی و بیشتر در قالب دو غرفه مردمی در مجاورت غرفه های عرضه نوشت افزار و ملزومات آموزشی صورت پذیرفت.

     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *