×
×

هم‌نشینی خانوادگی به منظور آشنایی با فعالیت‌های مرکز سلاله

  • کد نوشته: 2021
  • 24 اردیبهشت 1402
  • 27 بازدید
  • ۰
  • هم‌زمان با آغاز فرایند جذب ۱۴۰۲ مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله، هم‌نشینی خانوادگی به منظور آشنایی با برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز با حضور والدین دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در فرایند جذب برگزار شد.

    هم‌نشینی خانوادگی به منظور آشنایی با فعالیت‌های مرکز سلاله
  • به گزارش روابط عمومی بنیادآلاء و به نقل از روابط عمومی مرکز سلاله، در این جلسه که عصر سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در محل حوزه هنری استان اصفهان برگزار شد، سعید کریمی، روان‌شناس کودک و نوجوان با اشاره به راهکارهای جلوگیری از بروز آفت‌هاب فرایند جذب در مدارس و مجموعه‌های فرهنگی گفت: حذف عامل رقابت در فرایند گزینش موجب رسیدن به نتایج واقعی‌تر در این فرایند خواهد شد.

    حجت‌الاسلام محمد داستانپور در ادامه این هم‌اندیشی خاطرنشان کرد: جامعه امروز یک جامعه‎ی چند صدایی بوده و در چنین جامعه‎ای پدر، مادر و مدرسه به‌تنهایی نمی‎توانند تربیت فرزند را عهده دار شوند.

    وی با اشاره به پیچیدگی شرایط فرهنگی در دوران نوجوانی، بر ضرورت تشکیل گروه هم‌سالان برای جلوگیری از آسیب‌ها و انحراف‌ها در این دوران تأکید کرد.

    در پایان این جلسه مهدی نفیسی‌مهر، مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله، با بیان این‌که مرکز سلاله در ۲ دغدغه مهم والدین، به کمک آنها آمده است، تصریح کرد: اولین دغدغه، عبور سالم از این جامعه چند صدایی و انتخاب مسیر الهی توسط خود دانش‌آموز، که بال تربیتی مجموعه برای این دغدغه پدید آمده است و دغدغه دیگر پیوند زدن علائق، روحیات و استعدادهای فرزندان به یکدیگر برای رسیدن به یک انتخاب اصولی در حوزه‎ی رشته مدرسه، دانشگاه و شغل است که برای این موضوع نیز بال استعدادی مجموعه بنیان نهاده شده است.

    هم‌چنین در این برنامه، خانواده‌ها دغدغه‌های خود از یک مجموعه تربیتی و سوالات خود پیرامون مرکز سلاله را بیان نمودند.

    لازم به ذکر است، جلسه خانوادگی و اردوی رفتار و شخصیت‌شناسی مرکز سلاله شعبه قم در روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه برگزار و از بین دانش‌آموزان حاضر در این اردو، ۴۲ دانش‌آموز به مرحله مصاحبه دعوت شدند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *