×
×

نوجوانان هیئت سلاله النبی در سوگ شهادت امام حسین علیه السلام اشک ماتم ریختند

  • کد نوشته: 806
  • 26 مهر 1401
  • 23 بازدید
  • ۰
  • همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و شهدای مظلوم کربلا، نوجوانان هیئت سلاله النبی صلی الله علیه و اله و سلم در سوگ شهادت امام حسین علیه السلام اشک ماتم ریختند. به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا نظری خرم؛ مولف کتاب ارزشمند «بریده […]

    نوجوانان هیئت سلاله النبی در سوگ شهادت امام حسین علیه السلام اشک ماتم ریختند
  • همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و شهدای مظلوم کربلا، نوجوانان هیئت سلاله النبی صلی الله علیه و اله و سلم در سوگ شهادت امام حسین علیه السلام اشک ماتم ریختند.

    به گزارش روابط عمومی مرکز سلاله، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا نظری خرم؛ مولف کتاب ارزشمند «بریده بریده» در شب اول این برنامه در جمع نوجوانان هیئت سلاله النبی صلی الله علیه و آله و سلم مرکز سلاله شعبه قم با بیان اینکه افضل اعمال مداوم ترین کار است، اظهار داشت: با فضیلت ترین عمل از نظر پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم عملی است که هرچند اندک ولی مستمر و مداوم باشد.

    حجت الاسلام نظری خرم در شب دوم این برنامه در مورد اهمیت الگوگیری در زمان نوجوانی و تبیین شخصیت نوجوان کربلا حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام به عنوان الگوی نوجوانان مطالبی را بیان داشت.

    قرائت زیارت عاشورا توسط سیدعلی فاضلیان، سیدمهدی ابراهیمی و سیدعلیرضا جلالی از متربیان مرکز سلاله شعبه قم و مرثیه سرایی کربلایی سید مصطفی میرداماد و کربلایی علی قاسمی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

    لازم به ذکر است؛ کلیه برنامه ریزی و اجرای این ویژه برنامه که در روزهای یکشنبه و سه شنبه ۹ و ۱۱ مردادماه برگزار شد، توسط متربیان و نوجوانان هیئت سلاله النبی صلی الله علیه و آله و سلم مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم انجام شد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *