×
×

نخستین نمایشگاه و رویداد هم افزا

  • کد نوشته: 762
  • 25 مهر 1401
  • 38 بازدید
  • ۰
  • نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران ۲ الی ۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ در مصلای تهران برگزار شد؛ بیش از ۲۰۰ مسئول و مدیر در این نمایشگاه حضور پیدا کردند. رویداد هم‌افزا، رویدادی با هدف نقش‌آفرینی به عنوان حلقه‌های میانی با محوریت مدیریت مردمی برای ارتباط میان مدیران کشور از یک سو و شرکت ها، […]

    نخستین نمایشگاه و رویداد هم افزا
  • نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران ۲ الی ۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ در مصلای تهران برگزار شد؛ بیش از ۲۰۰ مسئول و مدیر در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

    رویداد هم‌افزا، رویدادی با هدف نقش‌آفرینی به عنوان حلقه‌های میانی با محوریت مدیریت مردمی برای ارتباط میان مدیران کشور از یک سو و شرکت ها، موسسات و مجموعه‌های فعال و کارآمد از سوی دیگر به منظور حل مشکلات کشور و نابسامانی‌های موجود با رویکرد نوآوری، شبکه سازی و حل مسئله است.

    مرکز نوآوری آلاء نیز با حاضر شدن در این نمایشگاه، با داشتن غرفه با موضوعات،  تبلیغ بین الملل، خانواده، نوآوری های خیر و اقتصاد اسلامی، با غرفه های همسو در این موضوعات تعاملات و ارتباطات سازنده ای برقرار کرد.

    رویداد هم افزایی مدیریت ایران اولین بستر تعامل و همکاری میان مدیران دولتی با شرکت‌ها، موسسات و مجموعه‌هایی است که هرکدام محصول، خدمات، ایده یا الگوی خاصی برای حل مشکلات و چالش‌های کشور دارند.

    ضمناً در این نمایشگاه مقامات و مسئولان اجرایی فراوانی در طی این ۳ روز در نمایشگاه حضور یافتند که تعداد آنها به بیش از ۲۰۰ نفر از جمله آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌رسد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *