×
×

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال آلاء برگزار شد

  • کد نوشته: 1781
  • 20 بهمن 1401
  • 24 بازدید
  • ۰
  • مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال بنیاد آلاء با حضور حجت الاسلام علی دیانی و کارمندان بنیاد آلاء روز یکشنبه ۹ دی‌ماه در سالن کوثر آستان مقدس حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد.

    مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال آلاء برگزار شد
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء در این مراسم حجت الاسلام علی دیانی مدیر عامل بنیاد آلاء ضمن موثر دانستن اینگونه رویدادها در ایجاد همدلی و صمیمیت در بین گروه های مختلف بنیاد و بیان داستانی از اخلاق مداری پهلوان پوریای ولی، اظهار داشت: برد و باخت خیلی مهم نیست بلکه مهم این است که انسان در میدان های مختلف از جمله میدان ورزش اصول حرفه‌ای و اخلاق را رعایت کند.
    در ادامه طاووسی مدیر اداری و سرمایه های انسانی بنیاد آلاء طی مصاحبه‌‌ای درباره تیم ها و نحوه ی برگزاری مسابقات گفت:در حال حاضر ۵ تیم در اصفهان با نام های: مرکزکوثر، مرکزسلاله، مدیریت فنی وعمران، آستان حضرت زینب سلام الله علیها و بنیاد آلاء به رقابت می پردازند. و در فصل بهار بین تیم های مراکز قم و تهران ان‌شاءالله مسابقات فوتسال برگزار خواهد شد و تیم برتر مراکز اصفهان و تیم برتر مراکز قم و تهران دیدار نهایی برگزار خواهند کرد و قهرمان مسابقات فوتسال مشخص خواهد شد.
    ایشان در پایان افزود:اولین دوره مسابقات فوتسال بنیاد آلاء در سال ۹۵ برگزار شد، که درآن دوره تیم آستان حضرت زینب(س) جام قهرمانی را کسب نمود.
    لازم به ذکر است در اولین دیدار این مسابقات که در روز سه شنبه مورخ ۱۱ دیماه برگزار می شود دو تیم سلاله و کوثر و تیم های عمرانی و آستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *