×
×

سرپرست مدیریت امور تبلیغات و رسانه بنیاد آلاء منصوب شد

  • کد نوشته: 3344
  • 13 آبان 1402
  • 91 بازدید
  • ۰
  • با حکم مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء آقای حسین غلامی به سمت سرپرست مدیریت امور تبلیغات و رسانه بنیاد آلاء منصوب شد.

    سرپرست مدیریت امور تبلیغات و رسانه بنیاد آلاء منصوب شد
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء؛ با حکم حجت الاسلام و المسلمین علی دیانی مدیرعامل بنیاد خیریه راهبری آلاء آقای حسین غلامی به سمت سرپرست مدیریت امور تبلیغات و رسانه بنیاد آلاء منصوب شد.

    متن حکم صادره به شرح زیر می باشد:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِى الزَّبورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ

    برادر ارجمند جناب آقای حسین غلامی

    نظر به تجارب و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به مدت شش ماه به سمت سرپرست مدیریت امور تبلیغات و رسانه بنیاد آلاء منصوب می شوید امید است که جدیت خالصانه شما برای تحقق چشم انداز و اهداف والای ،بنیاد پایبندی به ارزشها و پیگیری امور محوله در خور تقدیم به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام بوده و رضایت و زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله الأعظم عجل الله تعالى فرجه الشریف را به ارمغان آورد. إن شاء الله.

    بدیهی است در این راستا ارتباط مداوم و موثر با ارکان و مراکز تابعه بنیاد ، اعتقاد عمل وتعهد به نظام نامه های اداری مسئولیتی و منشور اخلاقی بنیاد و اقدام بر اساس آنها و همچنین پذیرش کلیه مسئولیتها و تعهدات سازمانی ،اخلاقی ،قانونی اداری و مدنی در خصوص اختیارات واگذار شده در حیطه مسئولیت فردی و ،سازمانی، تسهیل امور را به همراه خواهد داشت.

    توفیق روز افزون جنابعالی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

    علی دیانی

    مدیر عامل بنیاد خیریه راهبری آلاء

     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *