×
×

حضور مدیرعامل بنیاد آلاء در آیین افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت

  • کد نوشته: 523
  • 09 مرداد 1401
  • 22 بازدید
  • ۰
  • هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور جمعی از مسولان استانی و فعالان فرهنگی استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان افتتاح شد. به گزارش روابط مومی بنیاد آلاء، هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با رویکرد ارتقای فرهنگ قرآنی سطح جامعه و نهادینه‌سازی سبک زندگی قرآنی در اصفهان گشایش یافت. در این نمایشگاه […]

    حضور مدیرعامل بنیاد آلاء در آیین افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت
  • هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با حضور جمعی از مسولان استانی و فعالان فرهنگی استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان افتتاح شد.

    به گزارش روابط مومی بنیاد آلاء، هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان با رویکرد ارتقای فرهنگ قرآنی سطح جامعه و نهادینه‌سازی سبک زندگی قرآنی در اصفهان گشایش یافت.

    در این نمایشگاه که تا دهم اردیبهشت‌ماه برپا خواهد بود، ۱۴۰ موسسه قرآنی، نهاد و سازمان اجرایی فعال در حوزه قرآن و عترت به ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در این حوزه می‌پردازند.

    به گفته علیرضا مرتضوی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان بیش از پنج هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در اختیار مشارکت‌کنندگان حاضر در نمایشگاه قرآن و عترت قرار گرفته و فعالان حوزه قرآنی در امور نشر، خطاطی، قصه‌ها، تئاتر قرآنی و آستان قدس رضوی از چهار استان کشور این نمایشگاه حضور دارند.

    آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفر علیهم السلام از مراکز تابعه بنیاد آلاء در این نمایشگاه حضور فعالی دارد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *