×
×

حضور بنیاد آلاء در همایش تکام در سالن همایش های وزارت کشور

  • کد نوشته: 3548
  • 30 آبان 1402
  • 205 بازدید
  • ۰
  • همایش توانمند سازی و کارآفرینی مردم پایه (تکام) با هدف محرومیت زدایی در قالب کار جهادی دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در مرکز همایش های وزارت کشور برگزار گردید.

    حضور بنیاد آلاء در همایش تکام در سالن همایش های وزارت کشور
  • به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء؛ در این همایش، علاوه بر کارشناسان و صاحب نظران، استانداران، دهیاران و صدها کارآفرین روستایی از سراسر کشور حضور یافتند و در کنار این رویداد، نمایشگاه عرضه دستاوردهای شهری و روستایی با محوریت محرومیت زدایی نیز برپا شده بود.

    بنیاد خیریه راهبری آلاء نیز با ۸ مرکز مرتبط شامل: مرکز نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان(مکسا)، مرکز رشد و تعالی استعدادها و عرصه ها، آستان مقدس حضرت زینب بنت موسی بن جعفرعلیهم السلام، مرکز طرح های نیکوکاری(سفره پدری)، موسسه فرهنگی تبلیغی ثاقب، طرح مددکاری به اضافه شما، مرکز نوآوری آلاء و خیرماندگار دراین نمایشگاه حضور پیدا کرد.

    مدیران مراکز بنیاد آلاء ضمن حضور دراین همایش و ارتباط گیری با استانداران، دهیاران و معاونین آنها، مدل های اجرایی طرح های مراکز خود را تشریح و ارائه کردند که این مدل ها مورد استقبال مدعوین قرار گرفت.

    لازم به ذکر است علاوه بر استانداران و دهیاران، مجید بکایی فرمانده قرارگاه جهادی وزارت کشور و همچنین مهیار نورعلی معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری و دهیاری های وزارت کشور  ضمن حضور در غرفه بنیاد آلاء، با مدیر عامل بنیاد آلاء جناب حجت الاسلام دیانی پیرامون تعامل بیشتر وزارت کشور با بنیاد آلاء به بحث و تبادل نظر پرداختند.

     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *