×
×

حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها ظرفیت موثر ترویج فرهنگ دینی در اصفهان

  • کد نوشته: 1336
  • 30 آبان 1401
  • 43 بازدید
  • ۰
  • حجت الاسلام علیرضا پناهیان دهم آبان ماه ۱۴۰۱ ضمن زیارت حرم حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام در دیدار با متولیان این امامزاده عظیم الشان گفت: این آستانه مقدس ظرفیت مرکزیت فعالیت موثر مذهبی، قرآنی و تربیتی در اصفهان را دارد. به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی حرم مطهر؛ […]

    حرم حضرت زینب سلام‌الله‌علیها ظرفیت موثر ترویج فرهنگ دینی در اصفهان
  • حجت الاسلام علیرضا پناهیان دهم آبان ماه ۱۴۰۱ ضمن زیارت حرم حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام در دیدار با متولیان این امامزاده عظیم الشان گفت: این آستانه مقدس ظرفیت مرکزیت فعالیت موثر مذهبی، قرآنی و تربیتی در اصفهان را دارد.

    به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی حرم مطهر؛ این فعال فرهنگی پس از بازدید از طرح و پروژه های توسعه عمرانی حرم مطهر، با فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، زیارتی حرم و آسیب های منطقه پیرامونی آشنا و متذکر شد: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی علاوه بر برگزاری برنامه‌های شاخص مناسبتی مذهبی نباید از شناساندن حضرت زینب سلام‌الله‌علیها به دوستداران اهل بیت علیهم‌السلام غافل شوید.
    او در ادامه به ظرفیت های آستان مقدس اشاره نمود و بیان کرد: این مکان مقدس می‌تواند پایگاه فعالین فرهنگی، اجتماعی، دینی و قرآنی باشد که مراسم‌های آنان به صورت مستمر در جوار این بانوی کرامت برگزار گردد.
    حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان از سخنرانان برجسته کشوری است که سابقه معاونت فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه ها و مسئولیت نهاد رهبری در دانشگاه هنر را نیز در پیشینه خود دارد و در حال حاضر بیشتر در حوزه به فعالیت می پردازد و مدرسه علمیه دارالحکمه تهران را در سال ۱۳۹۲ تاسیس کرده و به اداره آن مشغول است.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *