×
×

بازدید استاد فلسفه و عرفان حوزه علمیه از مرکز طرح های نیکوکاری آلاء

  • کد نوشته: 1470
  • 30 آذر 1401
  • 77 بازدید
  • ۰
  • حجت الاسلام محمد حسن وکیلی از مسئولین موسسه جوانان آستان قدس رضوی و از اساتید فلسفه وعرفان حوزهای علمیه از مرکز طرح های نیکو کاری بنیاد آلاء دیدن نموده ودر جریان طرح های این مرکز و همچنین بنیاد آلاء قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی بنیادآلاء و به نقل از روابط عمومی مرکز طرح های […]

    بازدید استاد فلسفه و عرفان حوزه علمیه از مرکز طرح های نیکوکاری آلاء
  • حجت الاسلام محمد حسن وکیلی از مسئولین موسسه جوانان آستان قدس رضوی و از اساتید فلسفه وعرفان حوزهای علمیه از مرکز طرح های نیکو کاری بنیاد آلاء دیدن نموده ودر جریان طرح های این مرکز و همچنین بنیاد آلاء قرار گرفت.

    به گزارش روابط عمومی بنیادآلاء و به نقل از روابط عمومی مرکز طرح های نیکوکاری آلاء ؛ دراین دیدار سجاد صادقیان مدیر این مرکز ضمن معرفی فعالیت های مختلف بنیاد خیریه آلاء و مراکز وابسته آن ، به معرفی طرح های نیکوکاری آلاء از جمله سفره پدری، اقلام مازاد،کیف مهربانی پرداخته و پیرامون سایر برنامه های آتی توضیحاتی ارائه نمود. ایشان با بیان راهبردهای آتی این مرکز،دغدغه ها و ابهامات پیرامون آن را مطرح کرده و استفاده از رهنمود های حجت الاسلام وکیلی را موثر در پیشبرد این اهداف خیرخواهانه دانست.

    حجت الاسلام وکیلی ضمن استقبال از طرح های ارائه شده، بر ضرورت و اهمیت این گونه فعالیت ها تاکید نموده و بیان کرد روند اجرای این طرح ها جدید و بدون مشابه می باشد.

    این استاد حوزه تصریح کرد با توجه به گستردگی ارتباط با گروه های مردمی و مددجویان، یک منشور اخلاق حرفه ای تهیه گردد ودر اختیار افراد مرتبط با نیازمندان قرار گیرد تا آداب و اصول اسلامی در ارتباط با نیازمندان که مورد توجه ویژه ی اسلام است رعایت شود.

    در ادامه ایشان به زیارت حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام مشرف شده و ضمن زیارت، از برنامه های عمرانی این حرم شریف دیدن و از روند آن مطلع گردید. وی همچنین با جمعی از مسئولین حرم به گفت و گو پیرامون این بانوی کریمه و اهداف و برنامه های حرم پرداخت. در این دیدار که آقایان خدابین مسئول تکریم زوار، بلورفروش مسئول طرح و برنامه ی حرم، مهدوی مسئول فرهنگی حرم، حضور داشتند، بر گسترش معرفی این بانوی کریمه در بین شیعیان ایران تاکید ویژه کرده و راهکارهایی مطرح نمود. در پایان هدیه ی متبرک حرم مطهر و بخشی از مکتوبات مرتبط با حضرت زینب سلام الله علیها توسط حجت الاسلام شیری، سرپرست معاونت ارتباطات بنیاد آلا، به ایشان اهدا گردید.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *