×
×

جلسه هم اندیشی معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان اصفهان با بنیاد خیریه آلاء برگزار شد

  • کد نوشته: 1299
  • 30 آبان 1401
  • 20 بازدید
  • ۰
  • چهارشنبه مورخ ۲۶ آبان ماه۱۴۰۱ جمعی از همکاران معاونت ارتباطات بنیاد آلاء و مرکز مددکاری کوثر با جناب آقای رحمانیان؛ معاون امور مشارکتهای اداره بهزیستی استان اصفهان دیدار نمودند. به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء؛ در این دیدار که در دفتر معاونت امور مشارکتهای بهزیستی صورت گرفت، در راستای هم افزایی و تعامل موثر دو […]

    جلسه هم اندیشی معاونت مشارکت های مردمی بهزیستی استان اصفهان با بنیاد خیریه آلاء برگزار شد
  • چهارشنبه مورخ ۲۶ آبان ماه۱۴۰۱ جمعی از همکاران معاونت ارتباطات بنیاد آلاء و مرکز مددکاری کوثر با جناب آقای رحمانیان؛ معاون امور مشارکتهای اداره بهزیستی استان اصفهان دیدار نمودند.

    به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء؛ در این دیدار که در دفتر معاونت امور مشارکتهای بهزیستی صورت گرفت، در راستای هم افزایی و تعامل موثر دو مجموعه بحث و تبادل نظر شد.

    در ابتدای جلسه جناب آقای صمیمی؛ کارشناس ارتباطات بنیاد آلاء ضمن تشریح فعالیت های بنیاد آلاء و مراکز تابعه، توضیحاتی پیرامون پویش های انجام گرفته در بنیاد آلاء را بیان نمود.

    در ادامه مجتبی ایروانی؛ مسئول روابط عمومی و جذب مشارکت های مرکز مددکاری کوثر ضمن تشریح فعالیت های این خیریه، به منظور تعاملات دو جانبه در خصوص سیاست های کلی اداره بهزیستی و خدماتی که به مددجویان خود ارائه می کند و همچنین نحوه دریافت این خدمات را مطرح نمودند.

    رحمانیان؛ معاون امور مشارکتهای اداره بهزیستی ضمن خوشامدگویی، کلیات زمینه های کاری بهزیستی را تشریح نموده و نوع ارتباط گیری بنیادآلاء با آن مرکز را بیان نمود.

    همچنین در این جلسه سرکارخانم موسوی؛ سرپرست طرح مددکاری توضیحاتی در خصوص طرح مددکاری کوثر بیان نمودند. در پایان این جلسه بازدید میدانی از طرح های اجرا شده بهزیستی با توضیحات آقای رحمانیان صورت گرفت.

    امید است در آینده با ارتباطات موثر و اثربخش خدمات شایسته ی به نیازمندان منطقه زینبیه ارائه شود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *