×
×

جلسه مشترک با مدیران درمانگاه سیدنا و خیریه محمدامین در مرکز مددکاری کوثر برگزار گردید

  • کد نوشته: 1283
  • 28 آبان 1401
  • 23 بازدید
  • ۰
  • مرکز مددکاری کوثر ۲۴ آبان ماه۱۴۰۱، میزبان مسئولین و مدیران مرکز درمانگاه سیدنا زینبیه و خیریه محمدامین بود. به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی مرکز کوثر؛ پیرو جلسات قبلی این مراکز بحث اجرایی و عملیاتی شدن تفاهمات طرفین مورد بحث قرار گرفت. جناب آقای آقاجانی؛ مدیرعامل خیریه محمدامین ضمن […]

    جلسه مشترک با مدیران درمانگاه سیدنا و خیریه محمدامین در مرکز مددکاری کوثر برگزار گردید
  • مرکز مددکاری کوثر ۲۴ آبان ماه۱۴۰۱، میزبان مسئولین و مدیران مرکز درمانگاه سیدنا زینبیه و خیریه محمدامین بود.

    به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی مرکز کوثر؛ پیرو جلسات قبلی این مراکز بحث اجرایی و عملیاتی شدن تفاهمات طرفین مورد بحث قرار گرفت.

    جناب آقای آقاجانی؛ مدیرعامل خیریه محمدامین ضمن تشریح فعالیت های این خیریه به جامعه هدف خود، آمادگی خود را به منظور هم افزایی و همکاری های دوجانبه خیریه ها بیان نمود. در این جلسه کلیه خدمات مورد ارائه طرفین به نیازمندان و مددجویان شرح داده شد و به زودی این تعاملات آغاز می گردد.

    جناب آقای خاکسار؛ مدیر درمانگاه سیدنا بیان نمود که این درمانگاه آماده همکاری در راستای خدمت رسانی به نیازمندان منطقه زینبیه می باشد. ضمناً محل استقرار پزشکان و خدمات مورد تفاهم در این درمانگاه می باشد.

    جناب آقای احمد عظیمی نژاد؛ مدیر مرکز مددکاری کوثر ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی فعالیت های خیرخواهانه خیریه محمدامین، مسیر همکاری را بسیار درخشان و موثر قلمداد نمودند.

    با توجه به گستردگی خدمات حوزه سلامت، معیشت، مشاوره و آموزش خیریه ها پیش نویس تفاهم نامه بصورت شفاهی تایید شده و پس از تایید نهایی به امضاء طرفین خواهد رسید.

    طبق گفته مجتبی ایروانی؛ مسئول روابط عمومی و جذب مشارکت های کوثر خدماتی شامل پزشکی، پرستاری، روانشناسی و مامایی و همچنین خدمات دندانپزشکی مورد تفاهم طرفین می باشد.

    امید است در آینده با هم افزایی خیریه ها بتوانیم خدمات شایسته ایی به نیازمندان منطقه زینبیه ارائه شود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *