×
×

تصویر برداری پروژه تاریخ شفاهی بین الملل حوزه های علمیه آغاز شد

  • کد نوشته: 1317
  • 30 آبان 1401
  • 26 بازدید
  • ۰
  • در روز یکشنبه مورخ ۱۵آبان ماه ۱۴۰۱ اولین جلسه ضبط تاریخ شفاهی فعالیت های بین المللی حوزه های علمیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محسن طباطبائی در محل موسسه بین المللی المرتضی برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی موسسه المرتضی علیه السلام؛ در این جلسه […]

    تصویر برداری پروژه تاریخ شفاهی بین الملل حوزه های علمیه آغاز شد
  • در روز یکشنبه مورخ ۱۵آبان ماه ۱۴۰۱ اولین جلسه ضبط تاریخ شفاهی فعالیت های بین المللی حوزه های علمیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محسن طباطبائی در محل موسسه بین المللی المرتضی برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی موسسه المرتضی علیه السلام؛ در این جلسه حجت الاسلام طباطبائی با ذکر تاریخچه زندگی و تحصیلات خود در نجف اشرف به شرح مبارزات با رژیم بعثی عراق پرداخت و تا مقطع اخراج از عراق و حضور در ایران در این جلسه ضبط گردید.

    و مقرر شد با حضور ایشان در جلسات بعدی در خصوص نحوه آشنایی ایشان با فعالیت ها و تجربیات بین المللی ایشان و کشور هایی که به تبلیغ  و ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام اشتغال داشتند پرداخته شود.

    یاد آور می‌شود پروژه تاریخ شفاهی حضور بین المللی حوزه علمیه قم از سوی موسسه بین المللی المرتضی علیه السلام در دستور کار قرار دارد و امید است با حضور بیش از شصت مبلغ با سابقه در عرصه بین الملل ، تجربیات، تاریخ شفاهی و خاطرات این عزیزان گرد آوری گردیده و به صورت کتاب در معرض مطالعه پژوهشگران عرصه بین الملل در حوزه علمیه قرار گیرد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *