×
×

برپایی قافله عزاداری هیئت سلاله النبی صلوات الله علیه

  • کد نوشته: 1456
  • 30 آذر 1401
  • 18 بازدید
  • ۰
  • همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام قافله عزاداری هیئت سلاله النبی صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم از مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام حرکت نمود. به گزارش روابط‌عمومی بنیادآلاءبه به نقل از روابط عمومی مرکز سلاله؛ در این برنامه که با تلاوت قرآن […]

    برپایی قافله عزاداری هیئت سلاله النبی صلوات الله علیه
  • همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام قافله عزاداری هیئت سلاله النبی صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم از مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه قم به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام حرکت نمود.

    به گزارش روابط‌عمومی بنیادآلاءبه به نقل از روابط عمومی مرکز سلاله؛ در این برنامه که با تلاوت قرآن کریم توسط  محمدمهدی هراتیان آغاز شد، متربیان مرکز سلاله و خانواده هایشان از این مرکز واقع در بلوار بهار به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام حرکت نمودند.

    این قافله عزاداری با حالی از حزن و اندوه و مرثیه سرایی کربلایی علی قاسمی و شعرخوانی دسته جمعی، گریه کنان و سینه زنان برای عرض تسلیت به پیشگاه کریمه اهل بیت (علیهم السلام ) به سمت حرم مطهر دختر موسی بن جعفر علیهم السلام حرکت نمودند.

    همچنین در این برنامه هر متربی ضمن صحبت با زائرین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه‌زهرا علیهاالسلام، برگه‌ای مزین به احادیث فاطمیه به آن‌ها هدیه می‌نمود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *