×
×

با مشارکت خیرین حدود ۱۰ تن مواد غذایی برای توزیع بین نیازمندان خریداری شد

  • کد نوشته: 1304
  • 30 آبان 1401
  • 24 بازدید
  • ۰
  • مرکز مددکاری کوثر وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء نقش حمایتی از نیازمندان تحت پوشش خود در منطقه زینبیه اصفهان فعالیت دارد. یکی از خدمات مستمر این مرکز به مددجویان خود، توزیع بسته های ارزاق ماهیانه می باشد. به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی مرکز کوثر؛ احمد عظیمی نژاد؛ […]

    با مشارکت خیرین حدود ۱۰ تن مواد غذایی برای توزیع بین نیازمندان خریداری شد
  • مرکز مددکاری کوثر وابسته به بنیاد خیریه راهبری آلاء نقش حمایتی از نیازمندان تحت پوشش خود در منطقه زینبیه اصفهان فعالیت دارد. یکی از خدمات مستمر این مرکز به مددجویان خود، توزیع بسته های ارزاق ماهیانه می باشد.

    به گزارش روابط عمومی بنیاد آلاء و به نقل از روابط عمومی مرکز کوثر؛ احمد عظیمی نژاد؛ مدیر مرکز مددکاری کوثر عنوان نمود با استعانت از خداوند متعال و عنایات ویژه اهل بیت معصومین علیهم السلام با مشارکت مردمی و خیرین بزرگوار، توانستیم قریب به ۱۰ تن مواد غذایی جهت توزیع بین نیازمندان خریداری نماییم.

    ایشان با بیان اینکه این اقلام عبارتند از : برنج، لپه، لوبیا چیتی، عدس، رب گوجه فرنگی، قند و شکر و …گفت: مواد غذایی خریداری شده با رعایت کامل اصول بهداشتی بسته بندی شده و در انبار مرکزی خیریه نگهداری می شود و هر مددجو بصورت ماهیانه بسته های ارزاق خود را به همراه گوشت و مرغ گرم و دیگر اقلام دریافت می نماید.

    عظیمی نژاد افزود: این خیریه آماده دریافت هرگونه نذورات نقدی وغیرنقدی و مشارکت های مردمی می باشد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *