×
×

بازدید متربیان مرکز سلاله شعبه اصفهان از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان

  • کد نوشته: 197
  • 02 مرداد 1401
  • 21 بازدید
  • ۰
  • متربیان مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان از قسمت‌های مختلف مجتمع فولاد مبارکه اصفهان بازید نمودند و با نحوه تولید این مجتمع از نزدیک آشنا شدند. در این بازدید ۵ ساعته متربیان مرکز سلاله شعبه اصفهان با مراحل تولید محصولات مختلف شرکت از طریق فیلم و توضیحات کارشناسان آشنا و از واحدهای تصفیه‌خانه […]

    بازدید متربیان مرکز سلاله شعبه اصفهان از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان
  • متربیان مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله شعبه اصفهان از قسمت‌های مختلف مجتمع فولاد مبارکه اصفهان بازید نمودند و با نحوه تولید این مجتمع از نزدیک آشنا شدند.

    در این بازدید ۵ ساعته متربیان مرکز سلاله شعبه اصفهان با مراحل تولید محصولات مختلف شرکت از طریق فیلم و توضیحات کارشناسان آشنا و از واحدهای تصفیه‌خانه پسماند، گُندله‌سازی، احیای مستقیم، ریخته‌گری، واحد نورد گرم و نورد سرد و محصول نهایی از نزدیک بازدید کردند.

    همچنین متربیان مرکز سلاله شعبه اصفهان قبور شهدای مجتمع فولاد مبارکه اصفهان گل‌باران نمودند.

    لازم به ذکر است، مجتمع فولاد مبارکه در حاشیه شهر مبارکه مرکز شهرستان مبارکه قرارداد و بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی ایران است. این مجتمع در ۷۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان در زمینی به وسعت ۳۵ کیلومترمربع (۱۷ کیلومترمربع سالن تولید) استقراریافته است و دارای ظرفیت تولید سالانه ۴ میلیون تن انواع محصولات فولادی تخت گرم و سرد نوردیده، قلع اندود، گالوانیزه و رنگی از ضخامت ۱۸/۰ تا ۱۶ میلیمتر است. محصولات فولاد مبارکه نیاز صنایع مختلف از جمله: صنایع خودروسازی، لوازم‌خانگی، لوله‌سازی، مخزن‌های تحت‌فشار، تجهیزات فلزی سبک‌وسنگین و غیره را تأمین می‌کند. محصولات این شرکت به بسیاری از کشورهای جهان در اروپا، آمریکای شمالی، خاور دور، آفریقا و کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر می‌شود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *