×
×

بازدید عضو دفترحفظ ونشرآثاررهبر انقلاب از مراکز تابعه بنیاد آلاء

  • کد نوشته: 1521
  • 30 آذر 1401
  • 23 بازدید
  • ۰
  • آقای مهدی فضائلی عضو دفترحفظ ونشرآثاررهبر انقلاب با حضور در بنیاد آلاء از مراکزمددکاری کوثر،تربیتی وپرورش استعداد یابی سلاله و پویش های مردمی آلاء  بازدید و با مدیران این مراکز دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی بنیادآلا؛ فضائلی با حضور در مرکز سلاله با مهدی نفیسی‌مهر مدیر تربیت و پژوهش این مرکز دیدار […]

    بازدید عضو دفترحفظ ونشرآثاررهبر انقلاب از مراکز تابعه بنیاد آلاء
  • آقای مهدی فضائلی عضو دفترحفظ ونشرآثاررهبر انقلاب با حضور در بنیاد آلاء از مراکزمددکاری کوثر،تربیتی وپرورش استعداد یابی سلاله و پویش های مردمی آلاء  بازدید و با مدیران این مراکز دیدار و گفتگو کرد.

    به گزارش روابط عمومی بنیادآلا؛ فضائلی با حضور در مرکز سلاله با مهدی نفیسی‌مهر مدیر تربیت و پژوهش این مرکز دیدار و گفتگونمود. مهدی نفیسی‌مهر در این دیدار  با اشاره به اینکه مرکز تربیتی و پروش استعداد سلاله با هدف تربیت نیروی خلاق، موثر و توانمند در حوزه علم و به این حوزه ورود پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: این مرکز می‌کوشد ضمن شناسایی و جذب دانش‌آموزان سید پسر، ایشان را در یک فرایند ۲۷ ساله برای تربیت یک جوان نخبه و توامند در عرصه‌های سیاسى، اجتماعى، اقتصادى و مذهبى همراهی کند.

    مسئول تربیت و پژوهش مرکز سلاله به روند پرورش و تربیت نیروی انسانی در مرکز اشاره و افزود: روند پرورش و تربیت نیروی انسانی در مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله یک فرآیند بلند مدت ۲۷ ساله بوده که به صورت یک فرآیند پلکانی و در ۳ دوره تعریف شده است. در حال حاظر دوره اول تدوین و در مرحله پیاده سازی و اجرا بوده و دوره‌های دوم و سوم در حال تدوین هستند.

    سپس فضائلی با حضور در مرکز مدد کاری کوثر با مدیرو کارمندان این مرکز،دیدار و گفتگو کرد.

    در این دیدار عظیمی نژاد مدیر مرکز مددکاری کوثر  گفت: مرکز مددکاری کوثر در راستای تامین نیازهای معیشتی، سلامت، آموزشی و مشاوره ی مددجویان خود از ظرفیت های خیرین و مشارکت های مردمی استفاده نموده و در حال حاضر ۱۲۰۰ پرونده تحت پوشش خود داشته که به اولویت به آنان خدمت رسانی می نماییم.

    سپس فضائلی با حضور درمرکز پویش های مردمی آلاء با مدیرو کارمندان این مرکز،دیدار و گفتگو کرد.

    سجاد صادقیان مدیر مرکزپویش های مردمی آلاء در این دیدار با بیان فعالیت های صورت گرفته گفت: در راستای فعالیت های اجتماعی و محرومیت زدایی مهمترین عامل اثر گذار یکپارچه  شدن گروه های جهادی میباشد.

    وی با خاطر نشان کردن نمونه ای از عدم هماهنگی در زمینه توزیع ارزاق در مناطق محروم بر اهمیت این موضوع تاکید نمود.

    و در پایان مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب ضمن تحسین و قدردانی از فعالیت های مراکز برای رشد و ارتقاء این خدمات اجتماعی راهکار هایی ارائه نمود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *